کد مطلب: 296264
معادله عجيبي که فقط فدراسيون دووميداني جوابش را مي‌داند!
تاریخ انتشار : 1402/07/22 13:54:35
نمایش : 543
با وجود کسب دو مدال طلا و نقره در بازي‌هاي آسيايي هانگژو، فدراسيون دووميداني در اعزام مربيان رويکرد عجيبي را در پيش گرفته بود.

به گزارش هفت چشمه به نقل از خبرگزاري تسنيم، پيش از اعزام ملي‌پوشان دووميداني به بازي‌هاي آسيايي 2022 هانگژو، هيچ‌کس کسب مدال طلا براي اين رشته را متصور نبود، اما حسين رسولي مرد طلايي ايران لقب گرفت و احسان حدادي هم به نقره رسيد. اين در حالي بود که حسن تفتيان با اختلاف اندکي به مقام چهارم دوي 100 متر رسيد و حميد اسماعيل‌نژاد نيز توانست در اولين حضور خود، به فينال راه يابد که ارزشمند بود.

در اين دوره از بازي‌ها احسان حدادي، حسين رسولي، حسين کيهاني، حسن تفتيان، مهدي پيرجهان، مهدي صابري، فرزانه فصيحي و حميده اسماعيل‌نژاد به عنوان 8 ورزشکار و افشين داوري، پريسا بهزادي، هادي سپهرزاد، کاوه موسوي، امير حسيني به عنوان مربي و همراه در اين اعزام حضور داشتند. البته حسين توکلي و علي‌نژاد در کنار حدادي قرار گرفتند تا تعداد نفرات همراه و مربي افزايش پيدا کند.

پس از برگزاري رقابت دوي 100 متر، حسن تفتيان از فدراسيون دووميداني به دليل عدم حضور مربي در کنارش انتقاد کرد و اين انتقاد به مذاق مسئولان فدراسيون خوش نيامد. صحبت‌هاي تفتيان البته خيلي هم بيراه نبود. از بين نفرات اعزامي، سپهرزاد مربي رسولي بود، چون پيش از اين نيز با او تمرين مي‌کرد. همه ابهامات در خصوص کاوه موسوي رئيس هيئت آذربايجان غربي شکل گرفت؛ کسي که چندي قبل از سوي سرپرست فدراسيون به عنوان رئيس کميته پرتاب‌ها منصوب شد.

موسوي از قهرمانان سابق پرتاب چکش است، اما نکته مهم اين است که کاروان ايران در اين ماده هيچ نماينده‌اي نداشت. ضمن اينکه در ماه‌هاي گذشته نيز حدادي يا به تنهايي يا زير نظر حسين توکلي و مهدي صابري زير نظر مربي خودش در مشهد تمرين داشتند. در واقع موسوي هيچ سابقه‌اي در مربيگري نفرات اعزامي نداشت.

اين موارد نکاتي بود که داوري در نشست خبري قبل از اعزام نيز عنوان کرده و گفته بود: «حدادي در تهران اردو زده و به خودش سخت گرفته تا بتواند يک مدال ديگر هم بگيرد. تفتيان به ايران برگشته است. او نمودار رشد قابل قبولي داشته است و رکوردهايش نشان مي‌دهد که رو به رشد است. مهدي پيرجهان الان در ترکيه تمرين مي‌کند. حسين کيهاني اخيراً به ترکيب اضافه و جايگزين رضا مقدم شد. حسين رسولي شرايط آرماني دارد و اميدوارم با هدايت هادي سپهرزاد رکوردهاي خوبي به ثبت برساند. همچنين مهدي صابري با مربي‌اش در مشهد تمرين مي‌کند و خوشبختانه شرايط قابل قبولي را طي مي‌کند. خانم فصيحي با رکورد خوبي مدال نقره آسيا را گرفت و جزو نفرات پرافتخار ما است. اسماعيل‌نژاد هم جزو رکوردداران است و مي‌تواند خوب بدرخشد. اميدوارم در بازي‌ها بتوانيم بچه‌ها رکوردهاي خود را تکرار کنند و باعث افتخار شوند.»

همين اتفاقات بود که باعث مطرح شدن شائبه‌هايي پيرامون انتخابات آينده فدراسيون شد؛ اينکه شايد موسوي براي جلب رأي براي انتخابات اعزام شده باشد. اينکه چرا براي 3 پرتابگر، 4 مربي اعزام شده و برخي افراد هم تحت عنوان مربي رفته‌اند جاي ابهام و سؤال دارد و معادله‌اي که فقط خود فدراسيون مي‌تواند آن را حل کند. اين مسائل نبايد تحت الشعاع نتايج اين رشته قرار بگيرد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg